Nove težave za CrowdStrike: zdaj jih tožijo še letalski potniki
CrowdStrike je po globalnem kibernetskem izpadu prejšnji mesec v velikih težavah, ki so se zdaj še poglobile. Letalski potniki, katerih leti so zaradi težav zamujali ali bili odpovedani, so se namreč odločili za skupinsko tožbo.
Na zveznem sodišču v Austinu v Teksasu so trije letalski potniki vložili skupinsko tožbo zoper podjetje CrowdStrike. Obtožujejo ga malomarnosti pri testiranju in uvajanju nove programske opreme, poroča Reuters.
Spomnimo, izpad je povzročil tudi motnje v delovanju bank, bolnišnic in podjetij po vsem svetu. Bil je posledica pomanjkljive posodobitve programske opreme, ki je povzročila okvaro več kot osmih milijonov računalnikov.
Tožniki trdijo, da so morali zaradi težav za prenočišča, obroke in nadomestna potovanja porabiti na stotine dolarjev, pa tudi, da so zamudili službo ali pa utrpeli zdravstvene težave zaradi spanja na tleh letališča.
Zahtevajo, da CrowdStrike plača odškodnino vsem, katerih let je bil moten, češ da je bil izpad “popolnoma predvidljiv”.
“Verjamemo, da ta primer nima podlage. Podjetje bomo odločno branili,” pa so zapisali pri CrowdStriku. To je identičen odziv tistemu, ki so ga podali ob tožbi delničarjev. Ti so jo vložili 31. julija, ko je cena delnic podjetja padla za približno tretjino.
Tudi družba Delta Air Lines je sporočila, da bo proti podjetju CrowdStrike morda sprožila pravni postopek. Odpovedati so morali več kot 6.000 letov, kar jih je stalo okoli 500 milijonov dolarjev (okoli 456 milijonov evrov).
V CrowdStriku so na to dejali, da niso bili malomarni in da niso krivi za težave Delte. Prav tako trdijo, da prevoznik s sedežem v Atlanti ni sprejel njihove ponudbe za pomoč.
Letalsko družbo Delta sicer čaka še preiskava ameriškega ministrstva za promet, v kateri bodo ugotavljali, zakaj so za okrevanje po izpadu potrebovali več časa kot tekmeci, še piše Reuters.