Disney z novo uspešnico v premiernem vikendu podrl letošnji rekord
Film Deadpool & Wolverine je prvi konec tedna predvajanja po vsem svetu skupno prodal za okrog 438 milijonov dolarjev vstopnic.
Marvel, ki je v lasti Disneyja, je prejšnji teden predstavil težko pričakovani film Deadpool in Wolverine. Ta je v premiernem vikendu obnorel obiskovalce kinodvoran, poroča Reuters. V ZDA in Kanadi so namreč prodali za 205 milijonov dolarjev vstopnic, kar je največ letos med domačimi premierami. Izven ZDA in Kanade pa je film prinesel 233,3 milijona dolarjev prihodkov. Skupaj je torej novi film samo prvi konec tedna navrgel za okoli 438 milijonov dolarjev.
Prihodki premiernega vikenda so presegli Disneyjev in Pixarjev film “Inside out 2”, ki so znašali 154,2 milijona dolarjev. Ta je izšel junija, od takrat pa ustvaril že 1,46 milijarde dolarjev prihodkov.
Po prihodkih je bil premierni vikend tudi rekorden v zgodovini v kategoriji filmov s starostno omejitvijo za gledalce nad 17 let starosti. Prehitel je film Joker.
V filmu Deadpool in Wolverine nastopa Ryan Reynolds kot Deadpool, lik, znan po spolno eksplicitnih šalah, preklinjanju in nasilju. V vlogi Wolverina, mutanta z ostrimi kremplji, pa je Hugh Jackman.
Kako se je film odrezal v Sloveniji
Iz podjetja za filmsko distribucijo Blitz Group so sporočili, da si je v Sloveniji od predpremiere, 24. 7., do konca vikenda, 28. 7., film ogledalo 13.370 ljudi. V blagajne jim je s tem prinesel 125.195 €.
Gre za drugi največji prihodek od prodaje vstopnic v premiernem času v letošnjem letu, zaostal je le za Kung Fu Pando 4. Hkrati je bil ta prihodek tretji največji od katerega koli superjunaškega filma v Sloveniji in tretji največji od kateregakoli Marvel filma v Sloveniji.
Tudi pri nas se je odrezal bolje od obeh prvih delov filmov Deadpool ter filmov Joker in Varuhi galaksije 3. dejanje.
Ponovni vzpon Disneyja
Deadpool in Wolverine je že druga uspešnica za Disney, ki se po lanskih slabših rezultatih filmov, kot sta Marveli in Grad strahov, ponovno vzpenja. Kot poroča Bloomberg, sta za Disneyjevim filmskim oddelkom dve težki leti. S širšim naborom superjunakov in večjim številom filmov je preobremenil občinstvo in mu tako pri mnogih izidih ni uspelo povrniti stroškov njihove produkcije.
Rezultati prodaje so spodbudni tudi za verige kinematografov, kot so AMC Entertainment, Cineworld in Cinemark, ki se letos spopadajo s slabšo prodajo vstopnic. Gre za posledico lanskih stavk hollywoodskih igralcev in scenaristov, zaradi katerih je bilo odloženih več filmov.