Diskontni trgovec v Sloveniji povečal prodajo, a zmanjšal dobiček

Posel Bojana Humar 19. novembra, 2024 09.42
featured image

Lidl Slovenija je v poslovnem letu 2023 prihodke povečal za dobro desetino, število zaposlenih prvič čez dva tisoč.

19. novembra, 2024 09.42

Skupina Lidl Slovenija je v poslovnem letu 2023, ki si je začelo 1. marca 2023 in sklenilo 29. februarja 2024, v Sloveniji ustvaril dobrih 629 milijonov evrov čistih prihodkov od prodaje, kar je skoraj 13 odstotkov več kot leto prej, ko so imeli 558,7 milijona evrov prihodkov, je razvidno iz konsolidiranih poslovnih izkazov, objavljenih v letnem poročilu.

Vendar so narasli tudi stroški, zato je bil dobiček iz poslovanja za skoraj desetino nižji kot v poslovnem letu 2022 in je znašal 21,9 milijona evrov. Medtem je bilo čistega dobička za 17,5 milijona evrov, kar je slabo desetino manj kot leto prej, ko ga je bilo okoli 19,2 milijona evrov.

Mejnik v zaposlovanju

Število zaposlenih je v skupini prvič preseglo mejnik dva tisoč, konec poslovnega leta 2023 je Lidl Slovenija zaposloval 2.026 ljudi.

Lidl, ki je na slovenskem trgu prisoten od marca 2007, je do konca poslovnega leta 2023 prodajno mrežo povečal na 68 trgovin, ki jih polni tudi več kot 200 slovenskih dobaviteljev. Ti svoje izdelke trenutno izvažajo v več kot 20 držav, v katerih poslujejo družbe skupine Lidl. Število dobaviteljev, ki prek Lidla Slovenija izvažajo v tujino, se je v letu 2023 v primerjavi z letom 2020 več kot podvojilo, so še zapisali v letnem poročilu.

Diskontni trgovec ima od poleti tudi novo vodstvo. Julija je vodenje Lidl Slovenije prevzel Boris Lozić, ki je tudi generalni direktor Lidl Hrvaška.