Big Bang na Hrvaškem pod lastno blagovno znamko in z velikimi ambicijami

Big Bang širi poslovanje na Hrvaškem, kjer želi do leta 2028 prodajo povečati s trenutnih 165 milijonov evrov na četrt milijarde.
Družba Sancta Domenica, ki jo je Big Bang prevzel pred dvema letoma in pol, bo od zdaj na Hrvaškem poslovala pod blagovno znamko slovenskega trgovca s tehniko. Ime podjetja sicer ostaja nespremenjeno.
V dveh letih je Hrvaška postala največji trg skupine Big Bang, ki je del Adventura Investment. Prihodke pri južnih sosedih so povečali za več kot tretjino na 165 milijonov evrov, odprli so nov logistični center v Sveti Nedelji in razširili prodajne kanale, so sporočili iz podjetja. Pravkar so v novem varaždinskem nakupovalnem središču Green Park odprli poslovalnico, ki je deseta na hrvaškem trgu in obenem prva z novim imenom.
Do leta 2028 želijo prodajo na hrvaškem trgu povečati na četrt milijarde evrov, na ravni celotne skupine pa ustvariti več kot 600 milijonov evrov prihodkov, so o svojih ciljih še povedali v Big Bangu.
Ta sicer poleg Slovenije in Hrvaške posluje še v Bosni in Hercegovini in Srbiji. Na srbski trg je vstopil leta 2023 s prevzemom srbskega spletnega trgovca BC Group.