Airbnb dobiček upadel bolj od pričakovanja analitikov
Platforma za kratkoročno oddajanje nepremičnin je v drugem četrtletju ob višjih prihodkih beležila upad dobička (Foto: PROFIMEDIA)
Airbnb je v drugem četrtletju ustvaril 2,75 milijarde dolarjev prihodka, kar je dobro desetino več kot v enakem obdobju lani. A je hkrati dobiček upadel za slabih 15 odstotkov na 555 milijonov dolarjev.
Soustanovitelj in glavni izvršni direktor družbe Brian Chesky je ocenil, da je bilo četrtletje močno, je poročala STA. Do večje prodaje je prišlo zaradi večjega števila rezervacij nočitev in doživetij v platformi. Ob tem je Airbnb objavil, da se je povprečna dnevna cena rezervacij le “skromno” povečala, pa piše Financial Times.
Upad dobička je bil tudi nad napovedmi analitikov, ki so predvidevali, da bo rezultat pod črto znašal 600 milijonov dolarjev, še piše Financial Times.
Družba ima trenutno več kot osem milijonov aktivnih ponudnikov nepremičnin. Od aprila lani pa so umaknili več kot 200.000 oglasov, ki niso zagotavljali ustrezne kakovosti nastanitev, še piše STA.
V prihodnje naj bi tudi začeli uporabljati umetno inteligenco. Z njeno pomočjo bi se aplikacija naučila uporabnikove želje in mu posredovala njim primerne ponudbe.