Ob velikem jubileju podjetje Kärcher Slovenija počistilo Postonjsko jamo

Oglas PROMOCIJSKO SPOROČILO 26. marca, 2025 10.06
featured image

Podjetje Kärcher je ob 90. obletnici obstoja izvedlo izjemno akcijo. V sklopu mednarodnega projekta so brezplačno očistili 90 javnih površin, vrhunec akcije pa je nedvomno predstavljalo čiščenje Postojnske jame in okoliške infrastrukture, ki se jo je lotila ekipa Kärcher Slovenija, na čelu z direktorico Heleno Walland. Dosežek so proslavili v Postojnski jami, kjer je imel nagovor tudi Marjan Batagelj, direktor podjetja Postonjska jama d.d.

26. marca, 2025 10.06

Vodili so nas vizija, strast in neomajna vera v to, da lahko z vztrajnostjo in inovativnostjo spremenimo svet,” je na slavnostnem dogodku ob 90. rojstnem dnevu priznanega podjetja Karcher v nagovoru regijskim vodjem, poslovnim partnerjem in medijem povedala Helena Walland, direktorica Kärcher Slovenija. Dogodka so se med drugim udeležili tudi Georgiana Tudor, regijska direktorica za JV Evropo, Suzana Dubajić, direktorica podjetja Kärcher Srbija, Lilia Sedlar, regijska predsednica za vzhodno Evropo in Dagmar von Bohnstein, predsednica Slovensko-nemške gospodarske zbornice.

Helena Walland in ekipa imate vso pravico, da se danes počutite ponosni na to, kar ste dosegli,” je na dogodku povedala Dagmar von Bohnstein in v nagovoru poudarila, da so ob letošnji podelitvi nagrad zbornice prepoznali, kako pomembno vlogo v podjetju Kärcher igrajo medosebni odnosi, pozitivno delovno okolje in dobro počutje zaposlenih.

Kako se je ekipa podjetja Kärcher Slovenija lotila čiščenja tako zahtevnega ekosistema, kot je Postojnska jama, si lahko ogledate v videoposnetku:

Regijsko odmeven dosežek

Ob 90. obletnici podjetja Kärcher je bilo čiščenje Postojnske jame prav poseben izziv edinstvenega mednarodnega projekta podjetja Kärcher, v sklopu katerega so brezplačno očistili kar 90 znamenitih, kulturno prepoznavnih in naravovarstveno pomembnih lokacij po svetu. Slovenska ekipa, ki jo vodi direktorica Helena Walland, se je vsekakor odločila za enega najbolj zahtevnih podvigov. Kärcherjevo učinkovitost in zmogljivost so preizkusili kar v Postojnski jami in okoliški infrastrukturi, rezultat pa so pospremili še s slavnostnim dogodkom.

S tem so na inovativen način pokazali razsežnost blagovne znamke Kärcher, ki je danes že postala sinonim za vse aspekte čiščenja. Njihov nabor čistilnih naprav namreč poleg poznanih pripomočkov za čiščenje doma in okolice vključuje tudi izredno zmogljive komunalne stroje, pometače in druge večje čistilne stroje za čiščenje parkov, cest, skladišč, parkirnih prostorov in očitno tudi – podzemnih jam.

Čiščenje Postonjske jame
Foto: Kärcher Slovenija

Podvig je bil izjemno zahteven. Na vsakem koraku so sodelovali s podjetjem Postojnska jama d.d., ki upravlja in vzdržuje čarobno Postojnsko jamo,  eno največjih turističnih atrakcij v Sloveniji, ki nas s svojimi spektakularnimi dvoranami in neverjetnimi naravnimi skulpturami vedno znova spomni, zakaj ji pravijo kar kraljica jam.

Kot je v nagovoru pred koncertom v znameniti Koncertni dvorani v notranjosti Postojnske jame povedal direktor podjetja Postojnska jama d.d. Marjan Batagelj, so z veseljem vstopili v sodelovanje s podjetjem Kärcher Slovenija, ko so ugotovili, da so čistilne zmožnosti naprav Kärcher najbolj ustrezne za tako obširno, a obenem zelo delikatno opravilo. “Potrebne so bile nenehne analize in preverjanja,” je povedal Batagelj in obenem dodal, da Postojnska jama deluje in živi po svojih zakonitostih, saj gre za zelo specifičen ekosistem, ki zna še vedno presenetiti. “Za mano je zelo močna ekipa, ki razume poslanstvo podjetja Kärcher, zato smo se projekta pogumno lotili,” je ob tem dodala Helena Walland, direktorica podjetja Kärcher Slovenija.

Karcher v Postonjski jami
Foto: Aleksandra Saša Prelesnik

V 90. letih nenehnega razvoja in inovativnih rešitev za čiščenje je Kärcher ime, ki ga enačimo z učinkovitostjo, kakovostjo in napredkom. Podjetje je leta 1935 ustanovil Alfred Kärcher. Družinsko podjetje je hitro zraslo v izjemno zgodbo o uspehu. Danes poslujejo v več kot 80 državah, v Sloveniji pa so na trgu prisotni sedem let. Podjetje na mednarodnem nivoju zaposluje več kot 16.000 ljudi in letno zabeleži več kot 3,2 milijarde prihodkov.