Kako Coca-Cola HBC Slovenija podpira zaposlene. Praktičen primer.

Oglas PROMOCIJSKO SPOROČILO 1. septembra, 2025 14.57
featured image

V poslovnem svetu je vse več razprav o tem, kako pomembno je, da podjetja zaposlenim ponujajo ugodnosti, ki presegajo zgolj finančne spodbude. Delodajalci se zavedajo, da dolgoročno zadovoljstvo in motivacija zaposlenih nista odvisna le od plače, temveč tudi od občutka, da je njihovo zasebno življenje spoštovano in podprto. Coca-Cola HBC Slovenija je v tem pogledu dober primer podjetja, ki je oblikovalo sistem ugodnosti, s katerimi staršem omogoča, da so prisotni v najpomembnejših trenutkih življenja svojih otrok.

1. septembra, 2025 14.57

Podjetje zaposlenim v regiji Adria omogoča plačan dopust ob vstopu otroka v vrtec, osnovno šolo ali srednjo šolo. Ob prvem dnevu v vrtcu starši prejmejo dva prosta dneva, kar je še posebej dragoceno, saj je prilagajanje na novo okolje zahtevno tako za otroke kot za starše. Poleg tega imajo zaposleni pravico do enega plačenega prostega dneva ob prvem šolskem dnevu v drugem in tretjem razredu osnovne šole ter ob vstopu otroka v srednjo šolo. En prost dan pa staršem pripada ob vstopu v prvi razred osnovne šole, kot določa zakonodaja. Ta politika omogoča zaposlenim, da brez stresa uskladijo delovne in družinske obveznosti, hkrati pa gradi občutek zaupanja in pripadnosti do podjetja.

Coca-Cola
Foto: Jure Banfi, MP produkcija

Zakaj Coca-Cola HBC Adria omogoča plačan prost dan?

»V podjetju Coca-Cola HBC se močno zavedamo, kako pomembno je biti ob otroku v posebnih trenutkih, in prost dan je dragocena ugodnost, ki našim zaposlenim pomaga usklajevati družinske in službene obveznosti,« je pojasnila Ida Hohnjec, direktorica za kadre v Coca-Cola HBC Adria. Ob tem je dodala, da je pobuda del širše zaveze ustvarjanja podpornega in prilagodljivega delovnega okolja, saj se podjetje zaveda, da zaposleni niso le delavci, temveč tudi starši, partnerji in člani skupnosti.

Podatek, da je v Sloveniji lani to ugodnost izkoristila skoraj tretjina zaposlenih, kaže, da imajo tovrstni programi resnično vrednost in da jih zaposleni prepoznavajo kot pomembne. V poslovnem smislu je to pomembno sporočilo. Podjetja, ki vlagajo v dobrobit svojih zaposlenih, ustvarjajo kulturo pripadnosti in s tem zmanjšujejo fluktuacijo, povečujejo zavzetost ter dolgoročno krepijo svojo konkurenčno prednost.

Prvič v šolo
Foto: Jure Banfi, MP produkcija

Dober primer prakse

Praktičen primer, kako takšna politika pozitivno deluje, ponuja zgodba družine Vreže. Letošnji prvi september je bil poseben za Tadeja Vrežeta, poslovnega razvijalca pri Coca-Cola HBC Slovenija. Njegov sin Val je prvič prestopil prag osnovne šole in družina se je na ta mejnik skrbno pripravljala. Torba in šolske potrebščine so bile nakupljene že pred meseci, otroška soba je dobila novo pisalno mizo in stol, Val pa je bil poln pričakovanj, da bo spoznal nove prijatelje in učiteljico. Za Tadeja kot očeta je bil to trenutek, ko se prepletajo ponos, veselje in rahla nostalgija.

»Pomeni mi zelo veliko, da sem lahko na ta dan prost in ga preživim skupaj z Valom. Želel sem, da prvi šolski dan ne bo minil v naglici, temveč da ga bomo doživeli kot družina. Pospremili smo ga v šolo, popoldne pa načrtujemo krajši izlet, da bo imel dan posebno vrednost in si ga zapomnil kot lep začetek novega poglavja,« je povedal Tadej. Njegove besede potrjujejo, da prosti dan zaposlenim ne pomeni le formalne ugodnosti, temveč priložnost, da otroku podarijo občutek varnosti in skupaj ustvarijo spomin, ki bo ostal za vedno.

Coca-Cola HBC Slovenija se tako uvršča med podjetja, ki v praksi dokazujejo, da je uspeh povezan z ljudmi. Priznavanje pomena družinskih mejnikov in omogočanje prisotnosti ob njih je jasen signal poslovni skupnosti, da sodobno podjetje ne more več temeljiti zgolj na zahtevah produktivnosti. Podjetja, ki prepoznajo človeka za zaposlenim, gradijo trajno uspešne organizacije. Coca-Cola HBC Slovenija s svojo politiko plačanih prostih dni ob vstopu otrok v nova življenjska poglavja dokazuje, da zna povezati poslovne cilje z resnično skrbjo za ljudi.