Woltov lastnik mora zaradi kraje napitnin dostavljalcev plačati 16 milijonov evrov kazni

Večmilijonska odškodnina bo razporejena med delavce, ki jih je sporna praksa podjetja prizadela.
Ameriško podjetje za spletno naročanje in dostavo hrane DoorDash mora plačati 16,75 milijona dolarjev (okoli 16 milijonov evrov) odškodnine, ker je napitnine dostavljalcev v New Yorku prerazporejalo za stroške njihovih plač, namesto da bi jih lahko obdržali kot dodatek k zagotovljeni plači.
Kot je za Associated Press (AP) povedala državna tožilka Letitia James, se je DoorDash, sicer tudi lastnik med Slovenci priljubljene aplikacije Wolt, takšnega načina prerazporejanja denarja posluževal med letoma 2017 in 2019.
Podjetje je dostavljalcem sicer zagotavljalo osnovno plačilo za vsako dostavo, a je v ta znesek vključevalo tudi napitnine ter tako delavcem iz lastnih sredstev plačevalo zgolj doplačilo, ki ga niso sami zaslužili z napitninami.
Prav tako podjetje strankam ni razkrilo, da so njihove napitnine v resnici namenjene kritju delavskih plač. “To je nepravično. Stranke niso imele razloga, da bi verjele, da DoorDash njihove napitnine uporablja zato, da niža lastne stroške,” je na ponedeljkovi novinarski konferenci dejala tožilka James.
Večmilijonska odškodnina bo razporejena med delavce, ki jih je sporna praksa podjetja med letoma 2017 in 2019 prizadela, še piše AP.