Spremembe v ljubljanski Ikei, kmalu boste lahko zbirali točke

Ikea bo v ljubljanski trgovini uvedla program zvestobe, ki bo temeljil na točkah. Nedavno končano poslovno leto je slovenska enota prvič sklenila v zelenem.
Švedska Ikea je člane programa zvestobe Ikea Family nedavno obvestila, da ukinja ugodnost v obliki darilnih bonov.
Do zdaj je veljalo, da so člani programa zvestobe, ki so v določenem obdobju opravili vsaj tri nakupe na tri različne datume (v trgovini ali na spletu) v skupni vrednosti najmanj 250 evrov, prejeli bon v vrednosti 10 evrov.
Ta ugodnost velja le še za trenutno obdobje, od julija do decembra 2025. Upravičenci bodo bon prejeli januarja.
So pa v Ikei za Forbes Slovenija potrdili, da bodo v letu 2026 uvedli nov program zvestobe, ki bo temeljil na točkah. Kdaj točno, niso povedali, tudi drugih podrobnosti za zdaj ne želijo razkriti.
Kako se točke zbirajo pri sosedih
Skupina Ikea je program zvestobe, ki temelji na točkah, začela uvajati maja letos. Program že deluje denimo v sosednji Avstriji, kjer lahko član programa za vsakih pet evrov, ki jih porabi, prejme eno točko. Dodatne točke dobi tudi za različne dejavnosti, kot je registracija oziroma prijava v spletni profil Ikea Family.
Dodatno trgovec s točkami nagrajuje ustvarjanje nakupovalnih seznamov in uporabo načrtovalca kuhinj, udeležbo na dogodkih, ki zahtevajo registracijo. Določeno število točk pa kupcu prinese bon za cenejši nakup pohištva, dostavo s tovornjakom ali nakup v restavraciji oziroma baru.
Slovenska trgovina prvič v zelenem
Slovenska trgovina Ikea je del Ingka holding Europe, ta pa krovne skupine Ingka s sedežem na Nizozemskem. Skupina združuje večino maloprodajnih enot Ikee po svetu, skupno pomeni 87 odstotkov njenih maloprodajnih prihodkov.
Ingka holding je imel v poslovnem letu 2025, ki se je končalo konec letošnjega avgusta, 41,5 milijarde evrov prihodkov in 1,4 milijarde evrov čistega dobička. Čeprav se je obisk trgovin povečal za 1,3 odstotka, spletni obisk za 4,6 odstotka in količinska prodaja za 1,6 odstotka, so bili prihodki za slab odstotek manjši kot v letu pred tem.
Politika podjetja je, da 85 odstotkov čistega dobička reinvestira, torej nameni za naložbe v podjetjih skupine, preostalih 15 odstotkov pa gre fundaciji, ki naj bi s tem denarjem podpirala dobrodelne projekte.
Slovenska Ikea je ena najmlajših in najmanjših članic, prva in edina trgovina v Ljubljani je bila odprta novembra 2021. Lani je imela slovenska lokacija po navedbah v poročilu krovne družbe 87,3 milijona evrov prihodkov in 209 tisoč evrov dobička pred davki. Zaposlovala je 431 ljudi. V finančnem letu 2024 je imela 83,3 milijona evrov prihodkov in 2,8 milijona evrov izgube pred davki. Tudi pred tem je poslovala z izgubo.