Spletnemu velikanu se lahko smeji, čisti dobiček povečal za skoraj 55 odstotkov
Ameriška spletna trgovina Amazon je v tretjem četrtletju letos v primerjavi z enakim obdobjem lani prihodke povečala za 11 odstotkov na 158,9 milijarde dolarjev, čisti dobiček pa za skoraj 55 odstotkov na 15,3 milijarde dolarjev.
Delnice Amazona so se do konca rednega dela borznega trgovanja v četrtek pocenile za 3,39 odstotka, v podaljšanem trgovanju po objavi poslovnih rezultatov pa podražile za 6,07 odstotka na 197,50 dolarja.
Amazonove spletne storitve so s 27,4 milijarde dolarjev prihodkov, kar je 19-odstotno povečanje, izpolnile pričakovanja, enota za storitve v oblaku pa je ustvarila 10,4 milijarde dolarjev dobička, piše STA.
Prihodki od spletne trgovine so glede na lansko obdobje narasli za sedem odstotkov na 61,4 milijarde dolarjev, prihodki iz poslovanja v oblaku pa za 19 odstotkov na 27,4 milijarde dolarjev.
Vlagatelji pozorno spremljajo vpliv uvajanja umetne inteligence na velikane računalništva v oblaku. Tako Google kot Microsoft sta ta teden poročala o dobrih rezultatih svojih enot na tem področju.
Oglaševalski prihodki so narasli za 19 odstotkov na 14,3 milijarde dolarjev, prihodki od storitev prodajalcev tretjih oseb pa so narasli za deset odstotkov na 37,8 milijarde dolarjev.
Amazon, ki skupaj zaposluje 1,55 milijona ljudi, je v fizičnih trgovinah, kot so Whole Foods in druge, povečal prihodke za pet odstotkov na 5,2 milijarde dolarjev.
Družba v zadnjem četrtletju pričakuje med 181,5 in 188,5 milijarde dolarjev prihodkov, v praznični sezoni pa namerava podjetje začasno zaposliti 250.000 dodatnih delavcev.