Letalska nizkocenovnika množično zapuščata nemška letališča
Po Ryanairu je tudi nemški nizkocenovnik Eurowings napovedal, da bo zmanjšal število letov iz Nemčije.
Eurowings je tako kot irski nizkocenovni letalski prevoznik Ryanair zaradi naraščajočih stroškov poslovanja zmanjšal število letov iz Nemčije, poroča Deutsche Welle.
Najprej bo oklestil število letov v Hamburgu, ni pa izključeno, da se bo za to odločil še na katerem drugem nemškem letališču.
Lufthansina hčerinska družba Eurowings je kot vzrok za zmanjšanje števila povezav navedla velik porast stroškov.
V prvem koraku namerava iz programa umakniti več kot 1.000 letov v Hamburg in iz njega ter jih premestiti na druge lokacije. Prav tako bo morda zaradi nenehno naraščajočih stroškov infrastrukture ukinila še druge povezave na drugih nemških letališčih in se raje odločila za povezave v drugih državah EU.
“Letenje v Nemčijo in iz nje postaja vse dražje in na številnih progah nerentabilno.”
Vodja družbe Eurowings Jens Bischof je dejal, da je “obžalovanja vredno, da mu nemške oblasti niso ponudile nobene sprejemljive rešitve”.
Število letov omejuje tudi Ryanair
S tem se je nemški prevoznik pridružil nizkocenovni letalski družbi Ryanair, ki je zaradi visokih davkov in letaliških pristojbin pred kratkim napovedala, da prihodnje poletje ne bo več letela na letališče v Dortmund, Dresden in Leipzig.
Skupno bo irski nizkocenovnik v Nemčiji zmanjšal število sedežev za 1,8 milijona, kar naj bi po njegovih podatkih pomenilo 12-odstotno zmanjšanje zmogljivosti v Nemčiji.
Ob tem je napovedal tudi 60-odstotno zmanjšanje števila letov v Hamburg in 20-odstotno zmanjšanje letov v Berlin.
“Tako smo se odločili, ker nemški vladi še naprej ne uspe znižati davka na zračni promet, pristojbin za varnost in nadzor zračnega prometa, ki ovirajo okrevanje in rast.”
Ryanair je v svoji izjavi ponovil dolgoletne kritike nemške vlade zaradi paketa za reševanje pandemije za Eurowingsovo matično družbo Lufthansa.
“Nemški državljani in obiskovalci plačujejo najvišje cene”
Nemška vlada je maja zvišala davek na letalska potovanja. Ta zdaj znaša od 15 do 70 evrov na vozovnico, odvisno od dolžine poleta, pri čemer letalske družbe stroške običajno prenesejo na potrošnike.
“Nemčija je povrnila le 82 odstotkov skupnega letalskega prometa iz obdobja pred covidom, zaradi česar je daleč najslabša na evropskem trgu letalskih potovanj,” je pred enim tednom dejal izvršni direktor Ryanaira Eddie Wilson.
“Zaradi visokih državnih davkov in pristojbin (najvišjih v Evropi) ter visokocenovnega monopola Lufthanse nemški državljani in obiskovalci zdaj plačujejo najvišje cene poletov v Evropi,” je dodal.