Lestvica najuspešnejših vplivnežev na svetu: v treh letih še enkrat več denarja

Lestvice Forbes 9. novembra, 2024 17.15
featured image

Forbes je sestavil lestvico 50 najvplivnejših ustvarjalcev vsebin, ki so v zadnjih 12 mesecih skupaj zaslužili 720 milijonov dolarjev, kar je 20 milijonov več kot leto prej.

9. novembra, 2024 17.15

Po nekaterih ocenah naj bi bila zdaj industrija vplivnežev vredna 250 milijard dolarjev. Goldman Sachs predvideva, da se bo leta 2027 v njej zavrtelo že skoraj 500 milijard dolarjev. Forbes je zato tudi letos sestavil letvico 50 najuspešnejših ustvarjalcev vsebin, ki so v zadnjih 12 mesecih skupaj zaslužili 720 milijonov dolarjev, 20 milijonov več kot lani.

Vsi skupaj so pridobili tudi dodatnih sto milijonov sledilcev in presegli 2,7 milijarde sledilcev na YouTubu, TikToku in Instagramu. Nekateri od teh ustvarjalcev svoj družbeni vpliv uporabljajo tudi zato, da bi iz zabavne industrije prerasli v podjetnike.

Celotno najnovejšo Forbesovo lestvico najuspešnejših vplivnežev si lahko ogledate tukaj, v nadaljevanju pa najboljših deset.

1. MrBeast

Prihodek: 85 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 2,38 odstotka | Število sledilcev: 503 milijoni

MrBeast je imel lani skoraj devet milijard ogledov na Youtubu, in sicer po zaslugi videov, v katerih izvaja ekstremne podvige (Foto: PROFIMEDIA)

Z več kot 500 milijoni sledilcev na družbenih omrežjih je MrBeast vplivnež, ki ga spremlja največ ljudi. Njegovo pravo ime je Jimmy Donaldson, kot MrBeast pa se lahko pohvali z več kot 320 milijoni naročnikov na YouTubu in s skoraj devetimi milijardami ogledov v lanskem letu, in sicer po zaslugi norih videov, v katerih izvaja ekstremne podvige. Omenimo en teden preživetja v jamah ali organiziranje tekmovanj, kot je preživljanje sto dni v bunkerju za 500.000 dolarjev. Donaldsonova neverjetna priljubljenost je pripeljala tudi do uspešne linije Feastable, v kateri je vse od oblačil do sladkarij.

MrBeast se je znašel tudi v težavah. Septembra letos so ga tekmovalci v njegovi oddaji Beast Games, ki je na voljo na Amazonu, tožili zaradi nevarnih razmer na prizorišču snemanja. Donaldson tožbe ni komentiral.

2. Dhar Mann

Prihodek: 45 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 0,33 odstotka | Število sledilcev: 120 milijonov

Maltretiranje, rasizem, neenakost so teme videov, ki jih Dhar Mann s svojo 150-člansko ekipo ustvarja za 23 milijonov sledilcev na YouTubu (Foto: PROFIMEDIA)

Maltretiranje, rasizem, neenakost. To so teme videov, ki jih Dhar Mann s svojo 150-člansko ekipo ustvarja za 23 milijonov sledilcev na YouTubu. “Od začetka je bil naš cilj pomagati ljudem, ki doživljajo težke trenutke. Vse to sem preživel tudi sam,” pravi Mann. Sam piše scenarije za videe, ki jih z igralci snema v studiih v Los Angelesu. Lani je zaslužil okrog 45 milijonov dolarjev prek Googlovega Adsensa in z različnimi partnerstvi, med drugim z Whatsappom, Universalom in SocialPointom. Mann vodi tudi agencijo za ustvarjalce 5th Quarter Agency in znamko za kozmetiko LiveGlam.

3. Matt Rife

Prihodek: 50 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 3 odstotki | Število sledilcev: 30,4 milijona

Matt Rife je postal viralen leta 2022 na TikToku, letos je zaslužil več milijonov z razprodanimi nastopi (Foto: PROFIMEDIA)

Komik Matt Rife je izkoristil priljubljenost v digitalnem svetu, da je napolnil sedeže na svojih predstavah v živo. Rife je postal viralen leta 2022 na TikToku, letos pa je zaslužil več milijonov z razprodanimi nastopi, teh pripravi kar 30 vsak mesec. Ob tem ima tudi dve posebni oddaji na Netflixu. Prva, Natural Selection, je kritike pritegnila zaradi šal na temo družinskega nasilja. Drugo, Lucid, so začeli predvajati avgusta in je postala med najbolj gledanimi tovrstnimi oddajami letos. Rife naj bi decembra objavil tudi spomine Your Mom’s Gonna Love me (Tvoja mama me bo imela rada).

4. Charli D’Amelio

Prihodek: 23,5 milijona dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 0,27 odstotka | Število sledilcev: 213,5 milijona

Charli D’Amelio je pri osemnajstih letih družbena omrežja osvojila s svojimi plesnimi veščinami (Foto: PROFIMEDIA)

Charli D’Amelio je bila leta 2021 najbolje plačana ustvarjalka na TikToku. Takrat je imela samo 18 let, družbena omrežja je osvojila s svojimi plesnimi veščinami. Nekaj let in nekaj tisoč posnemovalcev pozneje je Charli še vedno ena od najbolj spremljanih oseb na celotnem TikToku. Ob tem sodeluje tudi v reklamnih kampanjah za Garnier, skupaj s sestro Dixie (na šestem mestu tega seznama) pa je na trg poslala linijo obutve D’Amelio Footwear. Charlie se odpravlja tudi na Broadway, kjer bo tri mesece nastopala v muzikalu & Juliet.

5. Dvojčka Stokes

Prihodek: 20 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 3,09 odstotka | Število sledilcev: 113,7 milijona

Videi enojajčnih dvojčkov Alexa in Alana Stokesa s potegavščinami in izzivi redno pritegnejo več kot 40 milijonov ogledov na YouTubu (Foto: PROFIMEDIA)

Enojajčna dvojčka Alex in Alan Stokes ustvarjata enega od najhitreje rastočih kanalov na YouTubu. Njuni videi s potegavščinami in izzivi redno pritegnejo več kot 40 milijonov ogledov. Dvojec ima zdaj več kot sto milijonov sledilcev na TikToku, Instagramu in YouTubu. V zadnjih 12 mesecih sta imela več kot štiri milijarde ogledov.

6. Dixie D’Amelio

Prihodek: 14,6 milijona dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 1,88 odstotka | Število sledilcev: 87 milijonov

Dixie D’Amelio je Forbes prejšnja leta postavil na drugo mesto najbolje plačanih oseb na TikToku (Foto: PROFIMEDIA)

Dixie D’Amelio ne objavlja več tako pogosto, kot je prejšnja leta, ko jo je Forbes postavil na drugo mesto najbolje plačanih oseb na TikToku, je pa bolj relevantna, kot je kdaj bila. Izkoristila je slavo svoje sestre Charli in stopila v svet visoke mode. Med njenimi partnerstvi so Chopard, Ferragamo, Louis Vuitton in Valentino. Skupaj s Charli širi linijo obutve D’Amelio Footwear. Preizkusila se je tudi v pop glasbi. Njena pesem Be Happy ima na Spotify več kot sto milijonov poslušanj.

7. Mark Rober

Prihodek: 25 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 2,09 odstotka | Število sledilcev: 61,9 milijona

Marka Roberja imajo oboževalci radi zaradi znanstvenih vsebin na YouTubu (Foto: PROFIMEDIA)

Ta nekdanji Nasin inženir, ki se je vrgel v svet ustvarjalcev vsebin, je letos skoraj podvojil število svojih naročnikov na YouTubu – ta številka je s 30 skočila na 57 milijonov. Oboževalci ga imajo radi zaradi vsebin, osredotočenih na znanost, in zaradi njegovega dramatičnega pojasnjevanja pojavov. Roberjevo podjetje CrunchLabs še dodatno unovčuje izobraževalni del vsebin s prodajo predplačniških paketov STEM z vsebinami za otroke, od aprila imajo tudi drugo linijo za najstnike in odrasle. V sodelovanju z organizacijo FIRST in s skladom Google.org si želi znanost približati manj privilegiranim skupnostim.

8. Alexandra Cooper

Prihodek: 22 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 6,5 odstotka | Število sledilcev: 5,7 milijona

Alexandra Cooper je svoj podkast o intimnem življenju in odnosih spremenila v dober posel (Foto: PROFIMEDIA)

Alexandra Cooper je svoj podkast o intimnem življenju in odnosih Call Her Daddy spremenila v pravega medijskega velikana. Jeseni letos je sklenila 125 milijonov dolarjev vreden posel, ki bo njene oddaje pripeljal na SiriusXM. Podkasti v njenem naboru vključujejo tudi Hot Mess (Alix Earle), Pretty Lonesome (Madeline Argy), Boyfriend Material (Harry Jowsey) in In Your Dreams (Owen Thiele). Nova pogodba o distribuciji bo začela veljati januarja prihodnje leto. Alex Cooper je podpisala tudi pogodbe o sodelovanju z znamkami Kim Kardashian, Skims in Jimmy Choo. Poleti se je pojavila tudi v osrednjih medijih, saj je na postaji NBC vodila program olimpijskih iger v Parizu.

9. Rhett & Link

Prihodek: 36 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 0,25 odstotka | Število sledilcev: 14,3 milijona

Rhett in Link sta prijatelja že iz osnovne šole (Foto: PROFIMEDIA)

Ustanovitelja znamke Mythical na YouTubu sta svoj komični kanal spremenila v multimedijsko kraljestvo. Med delovnimi dnevi oddajata program Good Mythical Morning za svojih 19 milijonov naročnikov, kanal Mythical Kitchen pa prinaša odbite vsebine o hrani za 3,9 milijona naročnikov. Rhett in Link sta prijatelja že iz osnovne šole, svojo slavo sta z YouTuba prenesla tudi na druga področja. Producirata podkast, imata pa tudi živo predstavo Good Mythical Tour, za katero sta že razprodala devet izvedb in skupaj 24.000 vstopnic. Ko gre za naložbe, dvojica vsako leto investira pet milijonov dolarjev v nove ustvarjalce prek svojega pospeševalnika Mythical Ventures.

10. Khaby Lame

Prihodek: 20 milijonov dolarjev | Povprečna angažiranost sledilcev: 0,25 odstotka | Število sledilcev: 255 milijonov

Kratki videi Khaby Lama, v kateri se odziva na memeje in viralne trende, imajo več milijonov ogledov (Foto: PROFIMEDIA)

Letos je Lame, ki mu pravijo tudi Charlie Chaplin digitalnih medijev, obdržal naslov najbolj spremljane osebe na TikToku, kjer ima 163 milijonov sledilcev. Njegovi kratki videi, v kateri se odziva na memeje in viralne trende, imajo več milijonov ogledov. Lame, rojen v Torinu v Italiji, te oglede spreminja v milijone na svojem računu. Ima donosne pogodbe z znamkami Hugo Boss, Fortnight in Sony Pictures. Podpisal je tudi pogodbo s trgovskim velikanom Walmart, kjer prodaja svojo linijo nenavadnih kuhinjskih pripomočkov.

“Rad bi delal čisto. Nikoli nisem delal z znamkami, ki reklamirajo alkohol, cigarete ali kaj takšnega, kar je slabo za ljudi, saj me spremlja tudi veliko otrok,” je Lame leta 2023 dejal za Forbes.

Avtor članka je Steven Bertoni.