Svetovalka o tem, kako si povečati možnosti za poslovni uspeh

featured image

"Kakršni koli že so tvoji cilji, tam boš končal. Zato si postavi ambiciozne cilje," je moto, ki ga ameriška svetovalka Kathleen Griffith predaja ženskim podjetnicam – tudi na današnjem dogodku Forbes Power Women's Summit.

4. septembra, 2024 18.57

Vsaka ženska je v poslu sposobna narediti nekaj revolucionarnega, mora pa znati sprostiti skriti potencial, meni poslovna svetovalka in ustanoviteljica platforme za ženske podjetnice Build Like A Woman Kathleen Griffith iz ZDA.

Govorka na današnjem srečanju Forbes Adria Power Women’s Summit je poudarila, da je osnovni predpogoj za uspešno poslovno zgodbo trdna vizija. “Treba je slediti svojim sanjam. Vsi jih imamo,” je dejala.

Pokazala je fotografijo zemljišča, preden je na njem zrasel Disneyland, in fotografijo zabaviščnega parka danes. “Lahko rečete, da ga je Walt Disney zgradil, ker je imel ekipo, ker je imel denar, a tega ne bi bilo, če ne bi imel tudi vizije,” je dejala Griffith.

Poudarila je, da za to nikoli ni prepozno in navedla nekaj primerov žensk, ki so svoj talent ali podjetniško idejo odkrile v zrelih letih.

Disneyland, Disney, Hollywood
“Lahko rečete, da ga je Walt Disney zgradil, ker je imel ekipo, ker je imel denar, a Disneylanda ne bi bilo, če ne bi imel tudi vizije,” je dejala Griffith (Foto: Profimedia)

Poskusite neverjetno

Griffith je podjetnikom med drugim svetovala še, da si občasno postavijo kakšen neverjeten izziv (angleško outrageous asks). Na primer, da kontaktirajo uveljavljenega podjetnika ali menedžerja iz svoje panoge, ki bo jim lahko pomembno pomagal na njihovi poslovni poti.

“Gre za izzive, kjer je 99-odstotna možnost, da boste zavrnjeni; če se uresniči tisti odstotek, pa vam ta poteza lahko spremeni življenje. Če vsak teden poskusiš enkrat, je to 52 poskusov letno. To ni malo,” je dejala Griffith in poudarila, da je prava moč žensk v tem, da podpirajo in opolnomočijo ena drugo.

Pokrovitelji prvega Forbes Adria Power Women’s Summita su: Visa, Atlantic Grupa, Miamaya, Comma, Triple Jump Grupa, Fitpass, Merck, Koozmetik, Dr. Oetker in Institut Esthederm.