Slavni raper bo skupaj z Luko Dončićem promoviral športno pijačo

Obraz nove kampanje za športno pijačo Gatorade, ki jo ima v lasti Pepsi, bo eden najbolj priljubljenih reperjev Kendrick Lamar.
V novi oglaševalski kampanji za najbolj priljubljeno športno pijačo v ZDA, Gatorade, se bo z grammyji in Pulitzerjevo nagrado nagrajeni raper Kendrick Lamar pridružil naboru športnih zvezd, med njimi slovenskemu košarkarskemu asu Luki Dončiću, poroča Bloomberg.
Kampanja, ki naj bi bila predstavljena javnosti v petek, bo poleg Lamarja in Dončića vključevala tudi košarkarja iz vrst Boston Celtics Jaysona Tatuma, košarkarici Caitlin Clark in A’jo Wilson ter igralca ameriškega nogometa Shedeurja Sandersa. Oglasi bodo prvič na ogled ob začetku končnice košarkarske lige NBA, ki se začne ta vikend.
Še več marketinških vsebin je predvidenih za druge športne dogodke, kot sta tekma zvezd (All-Stars) bejzbolske lige Major League Baseball (MLB) in nabor nogometne lige NFL.
Po podatkih Beverage Daily je Gatorade najbolj priljubljena športna pijača v ZDA, kjer zavzema 62 odstotkov trga.

Največja kampanja v zgodovini znamke
Toda v zadnjih letih je na trg športnih pijač prišlo več novih znamk. Uveljavljeni blagovni znamki konkurenčne Coca-Cole, Bodyarmor in Powerade, podpisujeta pogodbe s športnimi zvezdniki, medtem ko novinci, kot je Liquid IV družbe Unilever in vplivneža Logana Paula, povečujejo tržni delež. Bodyarmor je v četrtek predstavil lastno oglaševalsko kampanjo s športniki, vključno z igralcem ameriškega nogometa Joejem Burrowom in hokejistom Connorjem McDavidom.
“Kategorija športnih pijač je na prelomnici,” je za Bloomberg dejal Anuj Bhasin, glavni direktor znamke Gatorade. Skrbi ga, da so med vsemi novimi udeleženci kupci pozabili, da so “športne pijače znanstveno vrhunska rešitev”, katere namen je izboljšati atletsko uspešnost.
To je največja oglaševalska akcija v zgodovini blagovne znamke Gatorade. Prvič doslej bo osrednji obraz njihove kampanje glasbenik, je dejal Bhasin. Finančni pogoji sodelovanja niso bili razkriti.
Lamarjeva priljubljenost je v preteklem letu skokovito narasla z več hiti, ki so dosegli prva mesta na glasbenih lestvicah, in februarskim nastopom ob polčasu finala lige NFL (Super Bowl). Sodeloval je z blagovnimi znamkami, kot sta Nike in American Express, v soboto pa bo v Minnesoti začel koncertno turnejo po ZDA.
“Hip hop kultura je velik del športne kulture,” je še povedal Bhasin. “Tukaj si prizadevamo narediti premike v interakciji z generacijo Z.”