Tri stvari, na katere mora biti pozoren vsak tehnološki CEO

Digitalizacija PROMOCIJSKO SPOROČILO 9. julija, 2024 15.42 > 9. julija, 2024 15.43
featured image

Obstaja veliko stvari, na katere je treba misliti – od kibernetske varnosti do upravljanja sprememb in privabljanja ter zadrževanja kakovostnih IT-kadrov. Današnji tehnološki CEO je razpet na mnogo, reklo bi se celo preveč strani. Takšna kompleksnost je lahko vir ustvarjalnosti in odkrivanja novih priložnosti, hkrati pa lahko marginalizira osredotočenost na strateške segmente poslovanja. V nadaljevanju preberite ključne vidike, na katere mora biti v digitalnem gospodarstvu pozoren vsak tehnološki CEO, čigar vloga je neposredno povezana z dobičkonosnostjo in učinkovitostjo poslovanja ter strateškimi inovacijami.

9. julija, 2024 15.42 > 9. julija, 2024 15.43

Uporabniška izkušnja

V digitalni dobi imajo uporabniki več izbire kot kdaj koli prej in s tem tudi večja pričakovanja. Vrhunska uporabniška izkušnja presega kakovost storitve in vključuje tekočo, personalizirano pot in brezhibne interakcije na vseh točkah stika s podjetjem. Njegova vloga je veliko večja od pridobivanja dobrega ugleda in ocen. Po raziskavah blagovne znamke, ki so osredotočene na dobrobit svojih strank, beležijo 60 odstotkov večji dobiček od blagovnih znamk, ki jim ta vidik ni prioriteta.

Na področju uporabniške izkušnje je tehnologija lahko velik zaveznik. Od analize podatkov do uporabe t. i. AI in ML algoritmov za analizo vedenja uporabnikov – ustrezna uporaba tehnoloških rešitev je osnova za zagotavljanje storitev, ki so v skladu z zahtevami sodobnih uporabnikov. Najboljši rezultati se dosegajo z uporabo sodobnih, naprednih tehnologij in njihovo strateško implementacijo.

Primer dobre prakse: Sava Osiguranje

Za podjetje Sava Osiguranje je prehod na naprednejšo vrsto spletnega gostovanja v okviru platforme Mainstream Enterprise Cloud pomenil veliko več kot tehnološki projekt; po besedah Branislava Tomovića, vodje informacijske tehnologije pri Sava Osiguranju, je bil pot do zagotavljanja vrhunske spletne izkušnje. Pri povezovanju med uporabniško izkušnjo in prepoznavnostjo vaše blagovne znamke je namreč treba vpeljati naprednejše rešitve od “shared hostinga”. Preberite celotno študijo.

Optimizacija stroškov

Projekti tehnološke modernizacije, kot je modernizacija aplikacij, prinašajo številne prednosti: večjo skalabilnost, hitrejši razvoj in krajši čas za vstop na trg (time-to-market). Če se izvajajo strateško, inovacije prinašajo tudi finančne prednosti. Na primer, analiza IDC je pokazala, da uporabniki, ki svoje delovne obremenitve Windows prenesejo na oblak Amazon Web Services (AWS), zmanjšajo stroške operacij za 56 odstotkov v obdobju petih let. Ključno vlogo pri zmanjševanju stroškov ima strokovno znanje za maksimalno izkoriščanje tehnologije in odkrivanje možnosti za prihranke, pa tudi same tehnike optimizacije in orodja, ki se pri tem uporabljajo.

Primer dobre prakse: Blockade Labs

Podjetje Blockade Labs je začelo sodelovati s podjetjem Mainstream, da bi izboljšali razpoložljivosti svoje aplikacije, ki gostuje na oblaku Amazon Web Services (AWS). Poleg številnih prednosti, kot je optimalna zmogljivost aplikacije v vsakem trenutku, je optimizacija infrastrukture omogočila tudi finančno prednost: 30 odstotkov prihranka na vso porabo AWS. Več o tem si preberite v študiji primera.

Moč partnerstva

Podjetja, ki ne vpeljujejo izkušenj in dobrih tehnoloških praks ter se zanašajo zgolj na svojo obstoječo IT-strokovnost, pogosto zaostajajo za trendi. To ni dobro okolje za inovacije, zlasti ne v času, ko se tehnologija razvija hitreje kot kdaj koli prej. Sodelovanje s partnerji je bližnjica do specializiranega strokovnega znanja in virov, ki interno niso dostopni, vendar lahko podpirajo ustrezno uporabo novih tehnologij, orodij in praks, kot je na primer DevOps.

Ko gre za izbiro IT-partnerja, so nekateri osnovni kriteriji t. i. geografski footprint (možnost, da se projekti ali delovne obremenitve prenesejo na drugo lokacijo, kar zagotavlja neprekinjen proces transformacije), kakovost rešitev in infrastrukture, portfelj dolgoročnih partnerstev in lokalno znanje.

Primer dobre prakse: Fashion Company

Za podjetje Fashion Company, regionalnega maloprodajnega voditelja, je tesno sodelovanje s tehnološkimi partnerji pomemben steber digitalnega uspeha. Takšno sodelovanje ne vključuje le zagotavljanja dogovorjenih storitev, ampak tudi – kot je poudaril Dušan Brdar, direktor informacijskih tehnologij pri Fashion Company – da je partner podaljšek naših notranjih virov; nekdo, na katerega se lahko zanesemo. In prav takšnega partnerja je Fashion Company našel v Mainstreamu. Več o tem lahko preberete TUKAJ.

Potrebujete podporo za digitalizacijo?

Digitalna transformacija je kompleksen proces, ki zahteva multidisciplinarni pristop. Če iščete način za poenostavitev tega procesa, tako da določene vidike, kot sta prehod na storitve v oblaku ali upravljanje, zaupate specializiranemu partnerju, stopite v stik s strokovnjaki iz podjetja Mainstream in odkrijte priložnosti za hitrejšo, učinkovitejšo in uspešnejšo digitalizacijo.