Slovenski kefir v roke italijanskega prehrambnega velikana

Italijanska Valsoia je za 70-odstotni delež v slovenskem proizvajalcu kefirja Kele & Kele odštela tri milijone evrov, preostalih 30 odstotkov lahko kupijo čez tri leta.
Italijansko prehransko podjetje Valsoia je v sredo prevzelo večinski, 70-odstotni delež v slovenskem proizvajalcu kefirja Kele & Kele iz Logatca, ki ima v lasti znamko kefirja Krepko, so v izjavi za javnost sporočili iz Valsoie.
Valsoia, ki od leta 2006 kotira na milanski borzi, bo za 70 odstotkov slovenskega podjetja odštela tri milijone evrov, kar podjetju Kele & Kele daje tržno vrednost 5,4 milijona evrov. Transakcijo so financirali v celoti iz lastnih sredstev.
Preostalih 30 odstotkov ostaja v rokah ustanovne družine Kelečević, ki je posel s kefirjem vzpostavila leta 1992. Pred prevzemom je imel 50-odstotni delež v podjetju Branislav Kelečević, 25 odstotkov je imel Daniel Kelečević, direktorica Sandra Turnšek pa preostalo četrtino, po podatkih Ajpesa.
Trenutni ustanovni partnerji bodo še naslednja tri leta ohranili aktivno vlogo v podjetju in pomagali Valsoii pri upravljanju. Po treh letih bo imela Valsoia pravico, da prevzame še preostalih 30 odstotkov podjetja.

Vodilni ponudnik
Kot ugotavljajo pri Valsoii, Kele & Kele nastopa izključno na slovenskem trgu, kjer je z znamko Krepko vodilni ponudnik in zavzema 30,2-odstotni delež, prodaja pa raste za 3,5 odstotka na leto. Lani je podjetje beležilo 4,9 milijona evrov prihodkov, čisti dobiček je znašal dobrih 40 tisočakov, je razvidno iz podatkov na Ajpesu.
“Prevzem blagovne znamke kefirja Krepko predstavlja transakcijo s pomembno prihodnjo vrednostjo za naše podjetje. Poleg vstopa na izjemno dinamičen trg kefirja z vodilno blagovno znamko v Sloveniji, ki je prepoznana po svojem edinstvenem, premijskem pozicioniranju na področju pristnega tradicionalnega kefirja, krepimo tudi svojo neposredno prisotnost v Evropi. Ta prevzem dodatno širi strateško diverzifikacijo naše skupine na področju zdravstvenih in funkcionalnih izdelkov ter pospešuje našo rast v tujini in zagotovo tudi v Italiji,” je prevzem komentiral predsednik Valsoie Lorenzo Sassoli de Bianchi.