Znani trgovec s športno prehrano zbral svež denar za širitev

Zbranih 30 milijonov evrov nameravajo v podjetju GymBeam med drugim vložiti v širitev na nove trge po Evropi.
Spletni trgovec s prehranskimi dopolnili za športnike GymBeam, ena najhitreje rastočih blagovnih znamk na področju fitnesa in prehrane v Evropi, je zaključil naložbeni krog v višini 30 milijonov evrov. Vodil ga je sklad tveganega kapitala PortfoLion Capital Partners, ki je del skupine OTP, s sodelovanjem Evropske banke za obnovo in razvoj (EBRD), so sporočili iz trgovca.
Z zbranim denarjem bodo podprli širitev poslovanja podjetja v Zahodni Evropi in ključnih trgih Srednje Evrope, okrepili distribucijsko infrastrukturo, omogočili implementacijo naprednih avtomatizacijskih rešitev ter podprli strateške pridobitve, so navedli.
“Naše izdelke bomo lahko pripeljali v še več držav in do več strank v Evropi. Za kupce to pomeni še širšo izbiro odličnih izdelkov. Naši novi partnerji bodo prispevali strokovno znanje na področju rasti in upravljanja, kar bo neprecenljivo pri nadaljnjem razvoju,” je ob tem dejal Dalibor Cicman, ustanovitelj in izvršni direktor GymBeama.
GymBeam je bil ustanovljen leta 2014 na Slovaškem. S športno prehrano, funkcionalnimi živili in fitnes dopolnili ter športnimi oblačili oskrbuje več kot dva milijona kupcev v 16 državah. Podjetje je na poti, da letos doseže približno 220 milijonov evrov prihodkov, kar bi pomenilo več kot 38-odstotno povprečno letno rast od leta 2022.