Nadzor nad Starbucksovim poslom na Kitajskem prevzema lokalna družba

Posel Forbes Slovenija 4. novembra, 2025 16.03
featured image

Kitajska družba Boyu Capital bo imela v skupnem podjetju, ki bo upravljalo 8.000 Starbucksovih enot po vsej Kitajski, 60-odstotni delež.

4. novembra, 2025 16.03

Ameriška veriga kavarn Starbucks bo prodala večinski delež v svojih kitajskih maloprodajnih dejavnostih investicijski družbi Boyu Capital. Vrednost posla je ocenjena na približno štiri milijarde dolarjev, poroča STA.

Družba Boyu Capital bo imela v novem skupnem podjetju, ki bo upravljalo 8.000 Starbucksovih enot po vsej Kitajski, v lasti 60 odstotkov, Starbucks pa bo obdržal 40-odstotni delež in ostal lastnik blagovne znamke in intelektualne lastnine.

Partnerstvo pomeni strateško spremembo za Starbucks po več kot 26 letih navzočnosti na Kitajskem. Ta trg je za družbo drugi največji. Družba Boyu Capital bo medtem lahko izkoristila lokalno znanje in kavarne razširila v manjša mesta in nove regije.

Podjetji sta navedli, da nameravata sčasoma povečati število trgovin na 20.000, sedež podjetja pa bo ostal v Šanghaju. Posel naj bi bil sklenjen v drugem četrtletju poslovnega leta 2026, če bosta zanj pridobili vsa potrebna dovoljenja regulatorjev, še piše STA.