Tržni inšpektorat: Nakup stavbnega pohištva pri tem trgovcu je tvegan

Tržni inšpektorat opozarja, da pri poslovanju s Senčili Lesce obstaja možnost, da blaga in storitev ne boste prejeli, prav tako bi lahko bilo oteženo vračilo denarja.
Tržni inšpektorat Republike Slovenije potrošnikom svetuje previdnosti pri poslovanju s podjetjem Senčila Lesce, okna, vrata, senčila, montaža stavbnega pohištva.
Kot so sporočili s tržnega inšpektorata, so namreč v več primerih ugotovili, da podjetje Senčila Lesce prejema plačila za naročene dobave blaga in storitve vgradnje, a jih ne izvede v dogovorjenih rokih, niti v dodatnem primernem roku, ki ga podjetju določi potrošnik.
“Glede na vse pridobljene informacije obstaja namreč možnost, da potrošniki dobave in vgradnje stavbnega pohištva po plačilu ne bodo prejeli, prav tako pa bi bilo lahko oteženo tudi vračilo plačil,” opozarja tržni inšpektorat.
Kaj določa zakon
Zakon o varstvu potrošnikov (ZVPot-1) določa, da podjetje svojo obveznost iz pogodbe izpolni brez odlašanja, vendar najpozneje v 30 dneh po sklenitvi pogodbe, razen če sta se stranki dogovorili drugače. Če podjetje ne izpolni svoje obveznosti iz pogodbe v dogovorjenem roku, mu potrošnik določi primeren dodatni rok za izpolnitev pogodbe.
Če podjetje niti v dodatnem roku, ki mu ga določi potrošnik, ne izpolni svojih obveznosti, lahko potrošnik odstopi od pogodbe. Tedaj mu mora podjetje brez odlašanja vrniti vsa opravljena plačila, pojasnjujejo na tržnem inšpektoratu.
ZVPot-1 določa tudi primere, v katerih lahko potrošnik odstopi od pogodbe, ne da bi podjetju pustil dodaten rok za izpolnitev svojih obveznosti. To lahko potrošnik stori, če podjetje zavrne dostavo blaga, izvedbo storitve ali dobavo digitalne vsebine, ki je dobavljena na materialnem nosilcu podatkov, če je glede na okoliščine ob sklenitvi pogodbe dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe ali če potrošnik pred sklenitvijo pogodbe podjetje obvesti, da je dogovorjeni rok bistvena sestavina pogodbe.