Nora ideja s koncertov, ki je prinesla milijone

Posel Forbes 1. novembra, 2025 11.28
featured image

Blagovno znamko sta ustanovila leta 2016 in vložila 80.000 tisoč evrov.

1. novembra, 2025 11.28

Po letih obiskovanja glasnih koncertov sta si Maarten Bodewes in Dimitri O poškodovala sluh in začela trpeti za tinitusom, oziroma t. i. zvonjenjem v ušesih. Ker na trgu nista našla čepkov, ki bi bili hkrati učinkoviti, udobni in videti dobro, sta se odločila razviti svojo rešitev. Danes je njuno belgijsko podjetje Loop globalna uspešnica z 220 milijoni dolarjev (189 milijonov evrov) letnih prihodkov in partnerstvi s svetovno znanim festivalom Coachello, moštvom F1 McLarnom in kristali Swarovskim.

Loop čepki so zasnovani za vsakodnevno uporabo in različne potrebe — od zaščite na koncertih in klubih, do lažjega osredotočanja in mirnejšega spanca. Po videzu spominjajo na brezžične slušalke, stanejo med 24 in 64 dolarji (od 19,95 evra do 54,95 evra) ter omogočajo zamenljive filtre za različne stopnje zvočne izolacije. Podjetje je s preusmeritvijo slogana iz “zaščitite ušesa s stilom” v “tvoje življenje, tvoja glasnost” razširilo ciljno publiko onkraj koncertnih odrov.

Vsak vložil po 40 tisoč dolarjev

Blagovno znamko sta ustanovila leta 2016 v Antwerpnu, potem ko sta prijatelja iz otroštva preizkusila številne čepke – od cenenih penastih do dragih po meri – in ugotovila, da manjkajo cenovno dostopni, učinkoviti in estetsko dovršeni izdelki. Vsak je vložil približno 40 tisoč dolarjev (34 tisoč evrov) in začela sta razvijati prototipe s pomočjo 3D-tiskalnikov. Prvo večje naročilo sta izpeljala po letu 2018, ko sta zbrala začetni kapital in prodala 4.500 parov čepkov.

Leta 2019 so prešli na industrijsko proizvodnjo z brizganjem plastike in dosegli milijon dolarjev prihodkov. Nato je prišla pandemija in s tem skoraj 80-odstotni upad prihodkov. Loop se je odzval s popolnim prehodom na spletno prodajo in razširitvijo ponudbe na izdelke za fokus, spanje in vsakodnevno udobje. Ta strateški premik je bil ključen. Z več neposrednim stikom s strankami so hitro izboljševali izdelek in oglaševanje prilagodili novim uporabnikom.

Na domačem trgu prodata le dva odstotka čepkov

V letu 2020 so pridobili milijon dolarjev investicije belgijskega sklada Akiles in predstavili svojo drugo linijo čepkov. S tem so leto zaključili z 1,2 milijona dolarjev (milijon evrov) prihodkov. Že naslednje leto so dosegli dobiček in 13 milijonov (11,2 milijona evrov) prihodkov. Ključ do uspeha je bil večje vlaganje v marketing, optimizacija pakiranja za nižje stroške pošiljanja ter poudarek na angleško govorečih trgih, kjer danes ustvarijo skoraj vse prihodke. Domači, belgijski trg predstavlja manj kot dva odstotka prodaje.

Leta 2022 so predstavili model, ki olajša pogovor v hrupnih prostorih. Zatem je prišel Loop Switch – zmožen preklapljanja med različnimi filtri –, ki je podjetju omogočil skoraj trikratno rast prihodkov. Danes polovica prodaje ustvarijo prek Amazona, kjer Loop ostaja dominanten kljub množici cenenih posnemovalcev.

Loop Earplugs stanejo od od 19,95 evra do 54,95 evra (Foto: PROFIMEDIA)

Številna sodelovanja

Letos so sodelovali z ameriškim festivalom Coachella, kjer so ustvarili kolekcijo čepkov, navdihnjeno z motivi puščave, ter z McLarnom iz Formule 1, katerega zvezdnik Lando Norris je postal obraz njihove kampanje.
Nedavno so čepki Loop prišli tudi v 600 ameriških trgovin Target, kar za podjetje predstavlja prelomnico, saj so več let delovali izključno prek spleta. Širitev v fizične trgovine spremlja ambiciozen marketinški proračun: v letu 2025 bodo za oglaševanje namenili več kot 80 milijonov dolarjev (68,9 milijona evrov), kar predstavlja tretjino prihodkov iz prejšnjega leta. Kljub temu ostaja podjetje dobičkonosno, saj so proizvodni stroški nizki.

Njihova najnovejša kolekcija, izdelana v sodelovanju s Swarovskim ob 130-letnici podjetja, je luksuzna različica Loop Experience iz nerjavečega jekla, okrašena s kristali. Cena? 120 dolarjev (119 evrov). Vizija podjetja je, da postanejo Loop čepki vsakdanji pripomoček — “tako naraven kot sončna očala, ko te moti svetloba,” pravi Bodewes.

Čeprav Loop danes dosega globalne razsežnosti, ustanovitelja ostajata zvesta svojim koreninam. Še vedno vsako leto obiščeta festival Tomorrowland, kjer ne le uživata, ampak tudi delata — na Loopovi stojnici, obdana z obiskovalci, ki nosijo čepke v najrazličnejših barvah in stilih, od klasične črne do sijoče zlate.

Avtor izvirnega članka je Simone Melvin, Forbes. Objavljamo skrajšano verzijo.