Sin hrvaškega tajkuna, ki je imel v lasti Mercator, obrača milijone

Mlajši sin hrvaškega milijarderja Ivice Todorića prek podjetja, ki ga je ustanovil leta 2012, vlaga predvsem v gostinstvo.
Ivan Todorić, mlajši sin nekdanjega lastnika živilskega koncerna Agrokor Ivice Todorića, je v juniju preimenoval svoje podjetje iz AMMI Group v Bites & Beyond in opravil prevzem gostinskega podjetja Poh in prijatelji, s čimer je še razširil svoj portfelj gostinskih družb, piše Poslovni dnevnik.
Bites & Beyond, ki ga je Todorić (pod prejšnjim imenom) ustanovil leta 2012, upravlja blagovne znamke, kot so Good Food, Purple Monkey, 4 Burgers, SoHo Sushi in Plant Punk. Portfelj podjetja se osredotoča na ponudnike hitre prehrane.
Prevzem družbe Poh in prijatelji je šesti v vrsti za Bites & Beyond. Leta 2020 so prevzeli Pet-It-Events in Enzo, leta 2023 pa družbi Keks in čaj ter Majmunska posla. Januarja lani so prevzeli še družbo Avenija, ki upravlja z gostinskimi znamkami Foodie, Wok Me, Pasta Fasta, Mex in Gyotaku.
Bites & Beyond zaposluje okrog 150 ljudi in je lani beležil prihodke v višini 15,14 milijona evrov, kar je bilo 41 odstotkov več kot v letu prej. Čisti dobiček je znašal 146 tisoč evrov.
Poleg restavracij je Todorić lastnik največjih hrvaških festivalov ulične hrane – od Fuliranja do Festivala burgerjev in Festivala pic, še poroča Poslovni dnevnik.