Kultni proizvajalec športnih oblačil v težavah združil moči z ameriško zvezdnico

Nike je skupaj s Kim Kardashian ustvaril novo znamko športnih oblačil za ženske, imenovano NikeSkims.
Ameriški proizvajalec športnih oblačil in obutve Nike je v težavah. Prodaja je upadla, delnice pa so v zadnjem letu izgubile več kot četrtino svoje vrednosti. Tudi zamenjava glavnega izvršnega direktorja oktobra lani ni uspela okrepiti prodaje in povečati konkurenčnosti podjetja, saj je v zadnjem lanskem četrtletju prodaja upadla za osem odstotkov, piše CNN.
V poskusu preoblikovanja starajoče se znamke je Nike odločil, da združi moči z ameriško zvezdnico Kim Kardashian in njeno znamko oblačil Skims. Skupaj sta ustvarila novo blagovno znamko športnih oblačil za ženske, imenovano NikeSkims.
V sporočilu za javnost je Nike zapisal, da bosta skupaj ustvarila kolekcijo oblačil, ki bo temeljila na priljubljeni liniji oblačil za oblikovanje postave in tako združila funkcionalno s privlačnim. Znamka bo spomladi najprej začela delovati na spletu in na “izbranih maloprodajnih mestih” v ZDA, začetek prodaje po vsem svetu pa je predviden za leto 2026. Več informacij o samih izdelkih in cenah še ni bilo razkritih.
Gre za prvo sodelovanje Nikeja z zunanjim podjetjem pri ustvarjanju znamke, saj se je proizvajalec doslej raje zanašal na prevzeme ter sodelovanje s priljubljenimi športnimi zvezdami, kot je na primer nekdanji košarkarski zvezdnik Michael Jordan, navaja CNN.
Velika konkurenca na trgu športnih oblačil
Nike se sooča z veliko konkurenco v kategorijah aktivnih oblačil in tekaške obutve, kjer so trenutno v vzponu znamke Lululemon, Alo, Hoka ter On. Sodelovanje z ameriško zvezdnico pa mu bo prineslo potrebno relevantnost, meni Neil Saunders, maloprodajni analitik in izvršni direktor podjetja GlobalData Retail.
“V teoriji bi moral imeti Nike vse potrebne spretnosti za vodenje lastne blagovne znamke na področju ženskih oblačil, v resnici pa je izgubil del svoje sposobnosti pripovedovanja zgodb, inoviranja in navduševanja potrošnikov,” je Saunders povedal za CNN. “Partnerstvo s podjetjem Skims odpravlja nekatere od teh pomanjkljivosti.”
Skims je bil za Kim Kardashian velika zgodba o uspehu. Blagovna znamka, ki jo je leta 2019 soustanovila z Emmo in Jens Grede ter se osredotoča na prodajo vsakodnevnih oblačil za ženske, je bila julija 2023 ocenjena na štiri milijarde dolarjev.
Podjetje ima sklenjene tudi sponzorske pogodbe s košarkarskima ligama NBA in WNBA, na zadnjih olimpijskih igrah v Parizu pa je podpisalo pogodbo tudi z ameriško olimpijsko reprezentanco, še piše CNN.