Svetovna veriga kavarn išče pot do večje priljubljenosti

Prihodki Starbucksa so v prvem četrtletju poslovnega leta v medletni primerjavi upadli za 0,3 odstotka, čisti dobiček pa za 23,8 odstotka.
Ameriška veriga kavarn Starbucks je v prvem četrtletju poslovnega leta, to je do konca decembra, ustvarila manj dobička kot v enakem obdobju leto prej, nekoliko so upadli tudi prihodki. Rezultat je kljub temu boljši od pričakovanj analitikov, vodstvo družbe pa je ob tem napovedalo program za povečanje priljubljenosti te prepoznavne verige, poroča STA.
Upad prihodkov in dobička
Prihodki Starbucksa so v prvem četrtletju poslovnega leta v medletni primerjavi upadli za 0,3 odstotka na 9,4 milijarde dolarjev (devet milijard evrov), čisti dobiček pa za 23,8 odstotka na 780,8 milijona dolarjev (749,3 milijona evrov), je objavila družba.
Starbucks se že nekaj časa sooča z upadom prodaje, kar analitiki med drugim pripisujejo močni konkurenci. Kot je pojasnil glavni izvršni direktor Brian Niccol, se bodo zato v svojem novem programu za povečanje priljubljenosti osredotočili na krepitev prepoznavnosti Starbucksovih kavarn po njihovih tradicionalnih lastnostih.
“Cilj je Starbucksu vrniti identiteto prijazne kavarne, kjer se ljudje zbirajo in kjer strežemo najboljšo kavo, ki jo ročno pripravljajo naši izurjeni strokovnjaki,” je dejal. Preučujejo tudi možnosti izboljšanja učinkovitosti s pomočjo aplikacije za naročanje kave vnaprej, še piše STA.