Letovišče na Hrvaškem, ki je v delni slovenski lasti, se povezuje s švicarsko franšizo

Posel Kaja Stepančič 18. decembra, 2024 15.35 > 18. decembra, 2024 15.47
featured image

Eden od lastnikov letovišča v Novem Vinodolskem, ki bo delovalo pod švicarsko blagovno znamko Mövenpick, je tudi slovenski investicijski sklad ECM Partners.

18. decembra, 2024 15.35 > 18. decembra, 2024 15.47

Francoska hotelirska skupina Accor je z lastnikoma obmorskega hotelskega kompleksa v Novem Vinodolskem, slovenskim investicijskim skladom ECM Partners in mednarodnim skladom JNE Partners, podpisala franšizno pogodbo, ki omogoča, da bo letovišče delovalo pod švicarsko blagovno znamko Mövenpick. Gre za blagovno znamko, ki upravlja prek 80 hotelov po svetu, od leta 2018 pa je v francoski lasti.

Slovenski sklad ECM Partners, ki ima pisarne v Ljubljani, Nikoziji, Atenah in v Zagrebu, ter sklad JNE Partners s sedežem v Londonu sta letovišče kupila lani in zanj po poročanju hrvaških medijev plačala okoli 45 milijonov evrov. Prenovljeni objekt v Kvarnerskem zalivu bo vrata odprl prihodnje poletje, v celoti pa naj bi ga prenovili do 2027. S 198 hotelskimi sobami in 304 apartmaji bo največje letovišče v regiji, so danes sporočili iz Accorja.

“Zahvaljujoč naložbi, konceptu in pogodbi s švicarsko premium blagovno znamko bo letovišče junija 2025 predstavilo novo raven storitev in življenjskega sloga,” je prepričan Kruno Santini, vodja oddelka za jadransko regijo v ECM Partners. Izvršna direktorja sklada s sedežem v Sloveniji sta Andrej Prah in Aleš Škoberne.

letovišče, Mövenpick, Novi Vinodolski, Hrvaška
Prenovljeni objekt bo imel 198 hotelskih sob in 304 apartmaje (Foto: Accor)

“Hrvaška ostaja priljubljena destinacija, ki ponuja številne priložnosti tako za prosti čas kot za poslovna srečanja,” je dejal Frank Reul, podpredsednik za razvoj Accor Premium, Midscale & Economy za Vzhodno Evropo, Balkan, Italijo in Grčijo. “Ta projekt odraža našo zavezanost k širitvi ponudbe na Hrvaškem, kjer želimo skupaj z zanesljivimi partnerji in izjemnimi izkušnjami obogatiti turistično krajino,” je dodal.

Skupina Accor s sedežem v Parizu je s 5.700 objekti ter 10.000 lokali s hrano in pijačo prisotna v več kot 110 državah. Pod njenim okriljem deluje več kot 45 blagovnih znamk, od prestižnih do ekonomsko dostopnejših.