Dobiček nemškega avtovelikana strmoglavil zaradi slabe prodaje na Kitajskem
Prihodki od prodaje družbe BMW so se v tretjem četrtletju v primerjavi z enakim obdobjem lani znižali za skoraj 16 odstotkov, dobiček pa za 84 odstotkov.
Nemški avtomobilski velikan BMW se je zaradi manjše prodaje predvsem na Kitajskem in številnih odpoklicev v tretjem četrtletju spopadal z velikimi izzivi. Prihodki od prodaje so se medletno znižali za skoraj 16 odstotkov na 32,4 milijarde evrov, dobiček pa je strmoglavil za 84 odstotkov na 476 milijonov evrov, poročilo družbe povzema STA.
Poslovanje med julijem in septembrom je negativno presenetilo tudi analitike, ki so sicer pričakovali padec ključnih kazalnikov poslovanja, a ne tolikšnega. Slabše poslovanje nemškega proizvajalca vozil višjega cenovnega razreda je še en pokazatelj krize evropskega avtomobilskega sektorja.
Prodaja na Kitajskem upadla za skoraj tretjino
Podjetje, ki je znano tudi po blagovnih znamkah Rolls-Royce in Mini, je v tretjem četrtletju dobavilo 13 odstotkov manj avtomobilov kot leto prej, na ključnem kitajskem trgu pa je dobava prodajalcem padla kar za 30 odstotkov.
Kot so poudarili v družbi, so bili izzivi res veliki, največji pa je bilo šibko povpraševanje na Kitajskem. Dodatne težave je predstavljalo 1,5 milijona odpoklicev vozil zaradi napake na zavornem sistemu, še piše STA.
Glavni izvršni direktor BMW Oliver Zipse kljub slabim četrtletnim rezultatom ostaja optimističen. “V zadnjem letošnjem četrtletju se vračamo k večjemu zaslužku in sledimo zastavljenemu cilju za celotno leto,” je poudaril.